I5A: Els Viatgers i les Viatgeres (la Ilíada i l’Odissea)- Grups Interactius

Hola famílies!

Com ja sabeu la nostra escola és una Comunitat d’Aprenentatge, és a dir, és un espai obert a la participació de tothom que forma part de la vida escolar, del nostre barri o qualsevol que tingui ganes i empenta de caminar conjuntament amb nosaltres. Les portes de les nostres aules sempre estan obertes i estem encantats de compartir espais i moments amb tots vosaltres.

Per aquest motiu, quan rebem a persones que volen col·laborar i formar part d’aquest gran projecte, ens emplenem d’alegria i tots els vostres fills i filles gaudeixen compartint aquests moments amb d’altres docents, educadors i educadores, persones en pràctiques, voluntaris de tot arreu,… Creieu-nos quan us diem que estan encantats d’acollir-los i fer-los partícips de tota mena d’activitats, jocs, etc.

Segur que us han parlat a casa en més d’una ocasió. Voleu formar part d’aquesta experiència? Voleu viure aquests moments tots plegats? Voleu compartir converses, jocs i diversió amb els vostres fills i filles? Si la resposta és “sí” a totes aquestes preguntes: a què espereu? Els Viatgers i les Viatgeres d’I5A us esperen amb els braços oberts.

ANIMEU-VOS!!!! US ESPEREM A TOTS I TOTES!!!!

A continuació us deixem un horari amb els grups disponibles i una galeria de fotos de voluntaris i voluntàries que ens han acompanyat aquests últims dies.

JA SABEU, SI NO TENIU DISPONIBLE CAP DE LES FRANGES HORÀRIES EN BUSCAREM DE NOVES, NINGÚ ES QUEDARÀ FORA!!!!