TÉRTULIES ARTÍSTIQUES 2on TRIMESTRE I3A-I3B

Benvolgudes famílies,
Ja s’ha acabat aquest segon trimestre. Tal com fan tots els alumnes de l’escola, hem fet la nostra peculiar visió del quadre. En el primer trimestre, va ser Les Menines de Velázquez, i ara ha sigut un quadre de Joaquim Sorolla.
Com sempre vam posar la imatge i la vam observar uns instants. Vam dir el que els semblava, recordava i agradava del quadre que estàvem mirant.
Entre tots vàrem descobrir el seu títol, a través de preguntes i comentaris.
Què hi havia en el quadre?: persones, nens,
A on estaven?: en la platja, era estiu, s’estan banyant uns nens.
Que fan els nens i nenes que estan en primera línia?: corrent per la platja
Exacte!!!
Aquest és el nom del quadre Corriendo por la playa de Joaquim Sorolla (1908)
Els va cridar l’atenció que les nenes estiguessin vestides i el nen no. Li faltava un banyador comentaven uns quants. Si perquè se li veia “el culete“.
Vam riure.

I tots els I3 han intentat pintar el quadre a la seva manera.
Heu vist la fotografia en grup?
Aquí teniu l’enllaç, on podeu veure algunes fotos d’aquesta activitat.
Gràcies per seguir-nos.