COMENCEM GRUPS INTERACTIUS AMB FAMILIARS VOLUNTARIS A P3

Hola família Ruyra!! El curs passat, com a conseqüència de la pandèmia, no vam poder fer grups interactius amb familiars voluntaris durant tot el curs. Tot i que vam treballar com sempre i amb moltes ganes seguint el projecte de comunitats d’aprenentatge, va ser de manera interna perquè l’entrada a l’escola va estar restringida als voluntaris per normativa sanitària.

Aquest any hem tingut la sort de tornar una mica a la normalitat i fer una de les actuacions educatives d’èxit que ens caracteritzen. A finals de novembre, a P3, vam començar a fer grups interactius amb familiars voluntaris per primera vegada i l’experiència ha anat genial.

Aquí us mostrem un recull d’imatges de diferents dies, de la classe d’Europa i l’Antàrtida, on podeu veure com aprenen els nostres petits de l’escola amb els super ajudants!!

Cada setmana, com a mínim, un familiar d’un dels alumnes ve a gaudir i veure des de dins com interaccionen, es desenvolupen i aprenen en aquestes sessions. Fem grups cada dimecres a la tarda i un dijous al matí cada quinze dies.

Gràcies a totes les famílies que estan participant per la seva col·laboració, vosaltres també formeu part d’aquest gran projecte i sou les nostres estrelles!!

Us han agradat les fotos? Voleu participar amb nosaltres? Animeu-vos!! Parleu amb les tutores per programar un dia, us esperem.