HOLA, FA UNS DIES QUE ENS HA VINGUT A VEURE LA VELLA QUARESMA!!!!

Hola, famílies.
Ens ha vingut a veure la Vella Quaresma a les nostres classes d’I3.
No sé si els vostres fills o filles us ho han explicat. Però si no és així, farem cinc cèntims.
Després de la marxa d’En Carnestoltes, ha vingut el temps de la Vella Quaresma.
Una vella senyora que té 7 cames, que són les set setmanes que ens falta per arribar a la primavera i a les festes de Setmana Santa.
Cada divendres li traiem entre tots una cama, després d’escoltar la cançó. Ella com li agraden els nens i nenes, ens porta un petit detallet que està amagat a la classe i, per trobar-ho, ens deixa unes empremtes com a pista.
Ens ha portat bastonets de pa, galetes salades, xocolata… que bo que està tot.
Aquí us deixem el vídeo d’algunes de les cançons de la Vella Quaresma i algunes fotos de tots dos I3A i I3B.
Els alumnes l’esperen cada divendres després del pati.