A P4A HEM COMENÇAT A TREBALLAR EL NOM DE LA NOSTRA CLASSE: L’ÀFRICA!!!

Durant uns quants mesos a la classe de l’Àfrica hem gaudit de l’ajuda d’una alumna de pràctiques: la Imma. Avui estem una mica tristos ja que ha estat el seu últim dia però de ben segur que tornarà a fer-nos una visita.

Aprofitant el projecte del nom de la classe, la Imma ens ha preparat unes sessions molt divertides i dinàmiques on els nens i nenes han après moltes coses sobre el continent de l’Àfrica! La seva proposta “Descobrint l’Àfrica” ha tingut com a objectiu apropar als nens i a les nenes de P4 a la cultura africana perquè coneguessin i participessin activament en els hàbits, les actituds, les tradicions i les normes pròpies d’un grup social divers.

A través de les activitats fetes, els infants han après on es troba ubicat el continent africà. Han descobert a la tribu dels Masai: com són, on viuen i com es relacionen; realitzant aixií el seu propi collaret masai. Tanmateix, han gaudit molt escoltant un conte de tradició oral africana i, per últim han interpretat cançons africanes com la d’origen tanzà “SIMAMAKA”.

A continuació us deixo uns vídeos i unes fotos, espero que us agradin!