A I3A JA HAN COMENÇAT ELS GRUPS INTERACTIUS PERQUÈ JA SOM GRANS

Hola, Famílies!
Com us vaig anunciar pel TELEGRAM, a la classe de les Estrelles ja han començat els grups interactius amb la participació de les famílies.
Com ja sabeu la nostra escola Joaquim Ruyra, és una comunitat d’aprenentatge, i unes de les activitats més conegudes i important que realitzem en tota l’etapa de primària i, fins i tot, d’infantil són els grups interactius.
Aquesta iniciativa consisteix a agrupar tots els alumnes d’una aula en subgrups heterogenis de quatre o cinc, en els quals s’incorpora una persona adulta de l’escola o de la comunitat (pares, mares, familiars, veïns i voluntaris) que prepara tantes activitats com grups hi ha (normalment quatre). A més, els grups canvien d’activitat cada 15 o 20 minuts a primària, nosaltres els de I3 duran com a molt 10 minuts, de vegades menys. Promovent la interacció per mitjà d’un diàleg igualitari per resoldre tasques.

Si voleu saber com treballem i com treballa el vostre fill o filla, podeu avisar-me i concretem dia
Els dies que ho fem són els dijous i divendres després del pati. Al voltant de les 11.45 a 12,45.
Ens agradaria que tots poguéssiu veure com ho fem.

Hem tingut ja la participació d’una mare, que ja tenia una mica d’experiència, perquè ho ha fet alguna vegada amb el seu fill gran.
Va col·laborar i aquí teniu les fotos d’aquesta activitat.

Aquell dia vam fer: Un grup va fer amb la col·laboració d’Aitana, l’alumne de pràctiques, animals, amb plastilina. Un altre grup amb el mestre d’Infantil, Salva, el projecte del nom, enganxar gomets de cercles grocs en la nostra primera lletra del nostre nom. Carolina, mama de Noa, va fer, dintre d’un quadrat gran, enganxar gomets en forma de quadrats de diferents colors (fitxa de llibre) i jo faig fer el número 2 (fitxa del llibre, treballant la quantitat, que prèviament ja ho havien practicat).
Així són els grups interactius de I3, activitats adaptades a la seva edat, al seu ritme d’aprenentatges tenint present que no han de ser molt llargues, perquè en una sessió han de passar tots els alumnes.

UN GRAN REPTE, animeu-vos.