Sortida de música amb 5è de primària: “Papageno i Cia.”

El passat 13 de març vam anar a veure un espectacle al Caixaforum que es deia: “Papageno i Cia.” amb l’alumnat de 5è de primària i va ser una experiència molt emocionant, enriquidora i , fins i tot, molt divertida. Aquest espectacle que fa un breu recorregut per les òperes més famoses de Mozart ho fa des duna mirada més aviat desenfadada i còmica. Vam tenir l’oportunitat d’escoltar cantar òpera en viu i de gaudir d’una posada en escena molt estudiada. L’alumnat també es va sorprendre molt de l’escenografia pròpia de l’època. En acabar la funció vam aprofitar per fer una passejada breu a les portes del MNAC on ens vam fer algunes fotos de grup aprofitant les vistes i el dia de sol tan fantàstic del que vam poder gaudir. Aquí us deixem una petita mostra. Esperem que us agradin.