La Fundació Asseco ens ha fet un donatiu de 19 tauletes IPAD

El passat 1 de juliol vam rebre una visita molt especial. La Pilar Souto (vocal de Fundación Asseco) i l’Adrián Valdivieso (responsable de Educació de Asseco Spain) es van desplaçar a la nostra escola des de Madrid per fer-nos un donatiu de 19 tauletes IPAD. A més a més, a la visita ens va acompanyar l’Albert Muñoz, Consultor Educatiu de l’empresa que fa uns anys va col·laborar amb nosaltres a les aules fent grups interactius.

Moltes gràcies a tots tres per pensar en el Ruyra a l’hora de fer aquest donatiu. Les mestres d’Educació Infantil i Cicle Inicial ja estan treballant per dotar aquests dispositius de les millors apps per fer-les servir a les aules.

Aquell mateix dia ens van entrevistar per conèixer una mica més la nostra escola. Si voleu llegir l’entrevista, feu click aquí.