HEM VIST UNA PETITA OBRA DE TEATRE A L’ESCOLA.

Hola, famílies,

El dijous 16 de maig, els alumnes de 5è de primària de la nostra escola, ens van honrar amb la seva presència i ens van explicar el conte dels Tres Porquets, amb titelles, com si estiguéssim al teatre.

Hi havia narradors, escenaris, titelles, les tres cases, tot el material confeccionat per ells mateixos.

Ha estat una activitat diferent, motivadora, i ens ha agradat molt que ens visitéssim alguns germans grans.

Li hem dit a la mestra Nahiara i als seus alumnes que ens agradaria que tornéssim amb un altre conte.

Aquí teniu l’enllaç de les fotos d’aquesta activitat