Fem Tàndem L’H amb Nubotica i aprenem a imprimir en 3D

Avui hem començat el Tàndem de Gammificació amb l’entitat Nubotica.

FEM TÀNDEM L’H és un projecte de singularització de les escoles públiques de L’Hospitalet mitjançant un element d’excel·lència del camp de les arts, la cultura i les ciències. Vol desenvolupar la funció educativa de la cultura enfortint els vincles i la col·laboració dels equipaments culturals amb les escoles públiques de L’Hospitalet.

1. Eduquem per la cultura. Projecte de singularització de les escoles públiques de L’Hospitalet mitjançant un element d’excel·lència en el camp de les arts, la cultura i les ciències.

2. Cultivem l’educació. Desenvolupar la funció educativa de la cultura enfortint els vincles i la col·laboració dels equipaments culturals amb les escoles públiques de L’Hospitalet.

En el nostre cas, Fem Tàndem amb Nubotica, una acadèmia de robòtica educativa amb la seu a l’Hospitalet de Llobregat.

Aquí teniu algunes imatges de la sessió d’avui: