Com ens agrada el pati: Al Ruyra ens divertim!

Aquest curs escolar 2022-23 hem continuat introduint canvis per tal de millorar i dinamitzar les hores d’esbarjo del nostre alumnat. A partir de les assemblees d’alumnes i de propostes dels nens i nenes hem aconseguit establir durant les hores de pati diferents jocs, esports i activitats.

Lliga bàsquet pati
Jocs de pati

Activitats fixes com el salt de corda, el “toca-conills”, Shootball o lligues de Futbol-sal i bàsquet ja són uns clàssics a l’estona del pati. Els io-ios, jocs de punteria o velocitat també ens han servit per gaudir durant els trenta minuts. La música és present també durant els nostres patis. També la pintura o el dibuix com a estímul per la nostra creativitat.

Lectura i dibuix al pati petit
Lliga futbol sala
Concurs de triples
Joc del matar bolets o toca-conills