Cloenda i portes obertes Natació Educativa’23

El passat divendres 15 de desembre els nens i nenes de l’escola van posar punt final a les sessions de natació de les que tant han gaudit aquest primer trimestre a les instal·lacions del Complex Esportiu de les Planes. Els alumnes i les alumnes de quart del Ruyra han tingut en alguns casos els seus primers contactes amb la piscina i en d’altres han millorat la seva tècnica en el medi aquàtic. Tots han gaudit d’una experiència que els servirà d’ara endavant i que recordaran per sempre.
Volem agrair a les famílies voluntàries que han col·laborat en els acompanyaments per tal de poder fer possible el bon funcionament de l’activitat i animar als nens i nenes a continuar fent esport i gaudint de les instal·lacions esportives de la nostra ciutat.

Podeu veure més imatges de la Natació Educativa’23 seguint el següent enllaç: https://drive.google.com/drive/folders/1vHJLXTmqTtS9z8kQMzp2mbAF8pkQpP4M?usp=drive_link