PRIMERA ASSEMBLEA DE REPRESENTANTS CURS 22-23

Aquest dilluns vam fer la nostra primera assemblea de representants d’aquest curs i el tema que vam tractar va ser l’ús del nostre pati. Vam posar en comú tot el que ja havíem parlat abans a les assemblees d’aula, tant els aspectes positius com les propostes de millora.

L’alumnat ha valorat molt positivament els canvis que s’han introduït aquest curs per l’estona d’esbarjo com és tenir material al pati per jugar, els dies de música, poder anar a la biblioteca i que els grans i els petits puguin jugar junts.

Com a propostes de millora, els més petits han demanat pilotes, un sorral, gronxadors, guixos i colors, material de circ….També, els agradaria tenir un jardí amb més zona verda i flors, poder
arreglar el terra del pati i la font del pati petit.

Els més grans, volen poder fer competicions de més esports, no només de futbol, i tenir una zona per poder fer coreografies.

Pel que fa a la convivència, hem consensuat entre tots com millorar la vigilància del pati i dels lavabos, delimitar les zones de cada joc, jugar amb cura amb els materials i respectar l’espai dels alumnes més vulnerables.

Ha sigut una assemblea molt agradable i enriquidora. Entre tots continuem somiant per millorar la nostra escola.