PRIMER DIA D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Ja tornem a ser aquí i arribem amb les piles ben carregades per afrontar aquest nou curs. Enguany ens hem trobat una sorpresa molt gran en arribar a l’escola. Les classes s’han mogut de lloc i algú ens ha deixat unes cartes molt especials a la bústia!

Pensant i pensant en què havia pogut passar, vam decidir preparar una activitat pel primer dia perquè el nostre alumnat pogués saber com arribar a la seva nova classe.

Així que dilluns, 13 de setembre, ens hem reunit tots al pati on ens hem separat per cursos, hem explicat què ha passat a l’escola aquest estiu i què ens hem trobat a la bústia.

Tothom ha pogut veure aquestes cartes tan especials amb la insígnia de Hogwarts. Dins hem trobat un mapa de l’escola que ens ha ajudat a trobar cada classe, un llistat d’alumnes per saber quins són els nostres companys i el nom de la nova mestra. D’aquesta manera hem descobert que cada classe té un nom molt especial que té a veure amb un lloc emblemàtic de la nostra ciutat.

Amb l’ajuda d’aquest mapa cada  grup ha recorregut l’escola cercant la seva classe. Un cop allà i ja instal·lats, cadascun d’ells ha fet un disseny de l’estendard de la seva casa. Al final del dia s’ha fet una votació per escollir el guanyador que presisdirà la porta de la classe. Així cada classe té un nom i un estendard genials.

Els petits de l’escola no han tingut problemes en trobar la seva classe perquè no s’han mogut. Això sí, també tenen un nom molt maco relacionat amb la nostra ciutat.

Hem tingut un primer dia molt especial!!!

Gràcies, famílies.