Finalites del Talent show!

Ja tenim les primeres finalistes de la primera edició del talent show del Josep Carner! Aquest curs hem començat una nova proposta artística, el TALENT SHOW. Els alumnes de tota l’escola poden participar en aquest concurs artístic, on poden cantar, ballar, tocar un instrument, fer un monòleg, un truc de màgia, o qualsevol espectacle artístic.

Moltíssimes felicitats a totes i a tots que han participat al llarg d’aquest trimestre! I per descomptat a totes les finalistes que heu arribat fins a la final!

Enhorabona a la Lucia Martin (5è A) i a la Laura Amador (5è A) per la seva dansa.

Enhorabona a la Jana López (P5 A), al Quim Rodríguez (P5 A), la Irene Plaza (P5 A), la Vera García (P5 A) i l’Alba Norte (P5 A) per la seva dansa.

Enhorabona a l’Amanda López per la peça musical que ha tocat amb violí!

I moltes felicitats al grup guanyador, a la Maria Fernández (5è A), la Samara Alvarez (5è A) i a la Claudia Moreira (5è A) per la dansa que han ballat!