Moby Dick, un viatge pel teatre
Els passats 17, 18 i 19 de gener l’alumnat de 2n va visitar el Teatre Lliure per veure l’obra Moby Dick. Segons les paraules d’alguns nens i nenes no ens va agradar, ens va encantar! Aquí teniu una mostra de fotos!
Moby Dick, un viatge pel teatre Llegeix més »








