Què us agradaria aprendre a 2n? Feu un comentari / Per Lluís Pastor / 2 d'octubre de 2016 / General Primària Promoció 2021 / fons marí, Pol nord, sabana Què en pensaran l’alumnat de Pol Nord, Fons Marí i Sabana sobre l’escola Joan Miró? Què voldran aprendre aquest curs de 2n? En aquest vídeo sortim de dubtes. https://youtu.be/bzQDSWBg148