Instal·lacions

L’Escola compta amb 18 aules per acollir els diferents grups classe, però disposa també d’instal·lacions específiques per a dur a terme en millors condicions el conjunt dels seus objectius educatius.

Aula d’Informàtica

L’aula d’Informàtica té una dotació completa d’ordinadors, dues impressores i un escàner. Comptem amb connexió d’internet  que arriba a totes les aules de l’escola. A totes les classes hi ha canó de projecció i pantalla digital.

Aula d’Anglès

L’aula d’Anglès està ambientada tota ella en llengua anglesa i disposa d’un canó de projecció, una pantalla tàctil. Disposa també d’una petita biblioteca, material per a fer audicions, jocs…

Aula de Música

L’aula de Música és un espai sense mobiliari, els alumnes, quan cal, seuen a terra amb coixins. Disposa d’un piano i d’instruments Orff, suficients per a un grup classe sencer, d’una minicadena amb cintes i CDs per a fer petites audicions. També disposa d’un ordinador multimèdia que s’utilitza per fer gravacions de les interpretacions musicals dels alumnes.

Aula de Plàstica

Aquesta aula disposa de més espai que les altres, és molt lluminosa i permet treballar amb un grup classe sencer i amb tot el material necessari a l’abast.

Aules de treball en grup reduït

Disposem de dues aules grans per a treballar en grups reduïts. Aquestes aules estan dotades amb material adequat a l’edat i a les necessitats dels alumnes que hi assisteixen.

Biblioteca

La biblioteca de l’Escola disposa de llibres, contes, novel·les, llibres de consulta…. adequades a l’edat de tots els alumnes del Centre. Està dotada de dos ordinadors multimèdia connectats a la xarxa del Centre i un canó de projecció i un escàner. El Centre rep diferents revistes de pedagogia.

Sala d’usos múltiples

L’Escola compta amb dues sales d’usos múltiples. Una d’elles està organitzada per a l’ús de l’alumnat d’infantili. Compta amb: una caseta amb tres espais, cuina, menjador i sala, per a realitzar el joc simbòlic . Té també altres espais amb materials diversos per a poder fer diferents racons (disfresses, hospital…). L’altra sala s’utilitza com a menjador, al migdia, i per a realitzar reunions nombroses. En aquesta sala hi ha un ordinador multimèdia connectat a la xarxa del Centre i un canó de projecció.

Patis, pista esportiva i un hort

L’Escola disposa de dos patis i una pista esportiva, més un espai específic on es treballa un hort. Al pati hi ha el sorral i un mòdul de joc juntament amb la pista esportiva, l’utilitzen en diferents torns, els alumnes des de 1r d’EP fins a 6è d’EP. La pista esportiva i els vestidors s’aprofiten durant les sessions d’educació física. L’Escola utilitza també les instal·lacions del poliesportiu Joan Miró.

Cuina i menjadors

L’Escola disposa de cuina pròpia amb unes instal·lacions que permeten cuinar uns 400 menús diaris. S’utilitzen dos menjadors (menjador i sala gran) que en diferents torns hi dinen tots els alumnes des d’I4 a 6è d’EP. Els alumnes de I3 tenen menjador propi i una sala per poder fer la migdiada.