Dimecres Lector

Hola famílies,

El DIMECRES LECTOR, és una activitat que pretén compartir, apropar, explicar, transmetre,… allò que passa a l’escola a casa.dimecreslector-2

COM? A través de diferents lectures que podreu llegir conjuntament amb les mares i pares, padrins i padrines, tiets i tietes, germans i germanes, i amb tothom que vosaltres vulgueu.

Podeu compartir la lectura: una estona llegeix l’adult i una estona l’infant; o, avui tot l’adult; o,… Però el més important és que comprenem allò que ens transmet la lectura!!!

QUAN? Cada dimecres el portarem a casa i el dimarts el tornarem a l’escola per rebre una lectura nova.

Cuida i tracta bé el llibre! Recorda que el curs vinent els vostres companys i companyes també utilitzaran la llibreta de fundes!

Gaudiu molt dels petits plaers que ens aporta la lectura!

Les mestres i els mestres