L’alumnat de tota l’escola visita la Fundació Joan Miró dintre del projecte artístic d’aquest curs

L’alumnat des d’I3 fins a 6è ha visitat la Fundació Joan Miró, ja que cada curs s’escull una persona pintora, escultora o tècnica rellevant relacionada amb la plàstica i l’art.

Aquesta visita és la primera activitat que es realitza per iniciar el projecte artístic interdisciplinari, que a partir d’una anàlisi de tot el que hem observat, l’alumnat reinterpretarà l’obra del pintor i escultor que duu el nom de la nostra escola amb una producció plàstica que es mostrarà a les famílies a la Setmana Cultural.… Llegeix més»

L’escola s’omple d’instruments, notes musicals i cantants moderns i clàssics per Carnaval

Com ja és tradicional, l’Escola Joan Miró viu amb intensitat el Carnaval. Durant les darreres setmanes, l’alumnat ha fet diferents treballs manuals, que la tarda i vespre de dijous van muntar el professorat i monitoratge perquè l’alumnat i famílies es trobessin la planta baixa del centre totalment transformada divendres al matí.
Llegeix més»

L’escola manifesta el seu rebuig total a les guerres a la Jornada de la No-violència i la Pau

El passat 26 de gener, l’escola va commemorar com cada any la mort de Gandhi, al voltant del DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau) que se celebra internacionalment el 30 de gener.

Aquest curs, posem l’èmfasi en la necessitat d’educar en la resolució pacífica dels conflictes, manifestant el rebuig total a les guerres. Això suposa treballar la perspectiva positiva del conflicte i aprendre a adquirir estratègies i habilitats, que ens ajudin a afrontar-los de manera dialogada.… Llegeix més»

25 N Eixamplem identitats. Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

L’alumnat ha realitzat una reflexió i un treball posterior amb diferents activitats partir de les noves masculinitats que ha estat exposada a l’entrada del centre. A més a més, l’alumnat de cinquè de primària ha participat en l’exposició “Eixamplem identitats”, al Mercat de la Concepció,… Llegeix més»

L’alumnat de 3r “Som investigadores” al Superordinador Mare Nostrum de Barcelona