Nadales

1r : Serra que serra

Ja podeu practicar la cançó Serra que serra a casa, els dibuixos us pot ajudar a recordar el text de la cançó amb més facilitat,

Serra que serra

Ja s’apropa el Nadal i  per tal que pugueu repassar les cançons, sempre que us vingui de gust, les teniu penjades al bloc.

2n: Dansa de les Bones Festes

Dansa de les Bones Festes

S’apropa el nadal i per això a l’escola hem començat a aprendre la nadala d’aquest curs anomenada “Com un estel”. Aquí us la deixem perquè pugueu escoltar-la tantes vegades com vulgueu!

3r: Com un estel

4t: Vénen els tres Reis i Jingle Bell Rock

Vénen els tres Reis

JIngle Bell Rock

5è: Vois sur ton chemin, Adeste fideles i el petit vailet

L’altre dia vam cantar algunes de les cançons de cursos anteriors, per tal de fer memòria i sempre que us vingui de gust cantar-les, les teniu penjades al bloc.

Vois sur ton chemin

Adeste fideles

El petit vailet

Resultado de imagen de imatges nadalenques divertides