Comencem els tallers de 2n

Els tallers són la metodologia que hem optat per tal de fomentar l’autonomia dels nostre alumnat. L’equip docent creiem que a través de l’experimentació, el joc, la manipulació, la interacció… i compartint amb els iguals aprenem i ens preparem per aprendre, més endavant, aspectes més complexos i abstractes.

Als tallers llegim, escrivim, parlem, comptem, calculem, construïm, creem. És un moment en què aprenem seguint el nostre ritme; superant reptes: jo sol/a i/o compartint amb els meus companys i companyes; posant en pràctica les meves habilitats i possibilitats i aprenent-ne de noves. Permet sentir-nos lliures i adquirir confiança i seguretat, assumint alguns riscos i responsabilitats,…  L’error és el mitjà que ens fa avançar i, així, aprendre.

2 comentaris a “Comencem els tallers de 2n”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut