LES COMUNITATS AUTÒNOMES

Durant els mesos de novembre i desembre els alumnes de 5t han realitzat un projecte interdisciplinar (un treball que implica la majoria d’àrees del currículum). Els alumnes han realitzat un gran treball de recerca sobre les comunitats autònomes espanyoles. Per elaborar-lo els passos van ser els següents:

1r.- Es van dividir les 4 classes de 5t per grups. A cada grup per sorteig li va tocar una comunitat autònoma diferent.

2n.- Després de realitzar aquesta recerca tenien l’opció de plasmar en una cartolina o en un PowerPoint la informació trobada a partir d’uns mínims que van demanar els mestres. (A continuació teniu una mostra dels treballs realitzats per l’alumnat, cliqueu a les imatges)

3r.- Després que cada grup d’alumnes era expert en una comunitat autònoma, havien de transmetre aquesta informació a la resta d’alumnes de les classes. Per fer això, es va realitzar una presentació a la mateixa aula, aquesta es va gravar i es va passar a la resta de classes. (A continuació en teniu alguns exemples, cliqueu a la imatge)

4t.- Al mateix temps que es realitzaven les presentacions l’alumnat prenia una sèrie d’apunts, a partir una plantilla donada.

Els mestres i alumnes hem realitzat una valoració molt positiva del treball realitzat i la forma com s’ha portat a terme. L’alumnat ha pogut aprendre a través de la cerca autònoma de la informació i a com expressar-se en públic. Una molt bona experiència per al seu desenvolupament. FELICITATS!