JORNADE DE REFLEXIÓ PEDAGÒGICA #SOM

Reflexionem sobre el paper de l’escola

La jornada de reflexió pedagògica #som posa l’èmfasi en la missió de l’escola i la seva funció en el context social actual. Es reflexionarà sobre la importància de l’educació com a eina per a la transformació social i la construcció d’un futur millor. Paral·lelament es posarà l’accent sobre quina escola de futur volem que respongue a les necessitats de la comunitat educativa d’Alcanar.

Objectius:

• Reflexionar sobre la missió de l’escola i la seua funció en el context social actual.
  • Debatre el paper de l’escola en la transformació social i la construcció d’un futur millor.
  • Promoure la cooperació entre sectors per a la consecució dels objectius prioritaris del sistema educatiu.
  • Reflexionar sobre la visió de l’escola.
  • Debatre què necessitem de l’escola.
  • Dissenyar quina escola de futur volem que done resposta a les necessitats de la comunitat educativa.

L’assistència a les sessions #som és gratuïta i està oberta a totes les persones interessades. Les inscripcions són limitades i es poden realitzar enviant la sol·licitud a través del següent formulari.