Els nostres contes col·laboratius de Sant Jordi

Ja us vam explicar en un article anterior que tots els xiquets i xiquets d’Educació Infantil, des de P3 fins a P5, ens vam inventar, il·lustrar i decorar un conte per als Jocs Florals de Sant Jordi. Durant l’acte que vam celebrar al pati el vam llegir a tots els alumnes de l’escola, mestres, i a tots els familiars que hi van poder assistir. Des del nostre bloc de l’escola el volem fer arribar també a tota la resta de pares, mares, germans, iaies, iaios, tiets, tietes, veïns, ….. que encara no l’han pogut escoltar.

Ens ho vam passar molt bé fent esta activitat col·laborativa i ara esperem que us agrade també a tots vosaltres!