Sant Jordi 2019. Jocs Florals

Enguany, només tornar de les vacances de Pasqua, hem celebrat la diada de Sant Jordi. Tots junts hem sortit al pati de cicle mitjà i superior i hem estat acompanyats també per les famílies i els representants de l’AMPA de l’escola i de l’Ajuntament d’Alcanar. Cada nivell de primària ha treballat un gènere textual: els de primer la descripció, els de segon els cartells, els de tercer i quart els contes, els de cinquè les notícies i els de sisè la poesia. Per altra banca, l’alumnat d’educació infantil ha fet tres contes gegants col·laboratius, on els autors i escriptors són els xiquets i xiquetes de P5, els il·lustradors són els de P4 i els decoradors els de P3.

feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos

De cada nivell de primària han quedat tres treballs finalistes i durant l’acte s’han sabut els guanyadors de cada categoria. A tots ells se’ls ha obsequiat amb un lot de llibres. Tot seguit, s’ha fet menció dels alumnes de la nostra escola que han participat també a concursos organitzats per diferents entitats externes: premi Sambori, concurs literari escolar del territori del Sénia i Fem Matemàtiques. Per finalitzar, s’ha lliurat un conte de “La granota de la boca grossa” (de Ramon Adell amb il·lustracions de Judith Jovani) a les mestres de 3r i 4t, ja que es repartirà un exemplar d’este conte per a tots els alumnes d’ambdós cursos.

Us deixem aquí els treballs finalistes perquè en pugueu gaudir, els nostres xiquets i xiquetes han fet molt bona faena!