UN ESPECTACLE INÈDIT

Seguim amb el segon dia de la Setmana Cultural. Durant la tarda del dilluns i matí del dimarts (activitat alternada amb una xerrada sobre medi ambient dirigida pel Consorci de Polítiques Ambientals de Terres de l’Ebre) els alumnes de 5t van assajar una sèrie d’espectacles, on ells mateixos van ser els directors i actors de les seues pròpies actuacions.

La tarda del dimarts va ser el moment de l’espectacle amb públic, l’hora de la veritat. Els alumnes participants en les diferents actuacions es van vestir per a l’ocasió i van realitzar una sèrie d’actuacions diverses, des de coreografies, tècniques de taekwondo, balls de bastons, recitació de poemes… aquest espectacle inèdit, com no, també comptava amb dues presentadores. La veritat pareixia el concurs televisiu GOT TALENT. Les actuacions programades van ser les següents:

• Recitació de poesia (“Podries”, escrit per Joana Raspall)
  • Big music
  • Els tres mags
  • Taekwondo
  • Girls phone
  • Ball de bastons
  • Power girls
  • Pirates del mediterrani
  • Les tres flors
  • A on anem la liem
  • Escuadrón Salchichón

El públic assistent s’ho va passar molt bé i la veritat que ens vam emportar una gran sorpresa al veure la imaginació i treball dels espectacles. Va ser una tarda molt divertida i entretinguda on tothom va estar molt satisfet per les actuacions. La veritat que hi ha autèntics artistes. Felicitats als participants.

(Per veure’n les imatges cliqueu a la foto del principi)