Ja tenim cartell de la Festa Major!

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la votació popular a través d’instagram per escollir el cartell de la Festa Major de Maig de l’any 2021.

L’Àngels Solanes, tutora de P5 a l’escola, va tenir la idea de dissenyar un cartell a partir de dibuixos que havien fet els mateixos alumnes de P5. Amb la col·laboració del seu fill i exalumne de l’escola, Xavi Minguell, van acabar dissenyant una proposta que recollia els elements més característics de la Festa Major tal i com els representen els més petits de cada casa.

El resultat és un cartell d’allò més bonic, on els elements del folklore targarí fan una torre per vèncer al coronavirus. Aquesta imatge està inspirada en el conte “Els músics de Bremen” dels Germans Grimm: quan tots ens unim podem véncer els entrebancs que sorgeixen pel camí.

La proposta de cartell que ha rebut més vots és el que ha presentat l’Àngels i nosaltres, com a companys d’escola, ens en sentim orgullosos.

Visca la Festa Major de Maig i visca els petits (grans) artistes del Jacint Verdaguer!

ENLLAÇ A LA NOTÍCIA