Ajuts individuals per al menjador escolar (Curs 2022-2023)

Us informem que s’han publicat bases dels AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADORS ESCOLAR per al curs 2022-2023. Ja està oberta la convocatòria i s’allargarà fins al dia 15 de juny de 2022.

Enguany hi haurà dos tipus de sol·licituds:

Model ordinari adreçat a:

• Alumnes que no van presentat la sol·licitud l’any passat.
    • Alumnes que van presentar la sol·licitud a altres consells comarcals.
    • Alumnes que se’ls hagués denegat l’ajut per manca de documentació.
    • Famílies separades o divorciades de nou o que hagin tingut canvis en els convenis.
    • Famílies que han canviat el nombre de membre de la unitat familiar respecte el curs passat. Exemple: un nou fill, hi ha hagut una separació, defunció, emancipació….
    • Famílies amb alumnes en acolliment o tutela provisional en condicions diferents a l’any anterior.

Model abreujat adreçat a:

• Alumnes que el curs passat van presentar sol·licitud.
    • Alumnes de nova matrícula amb germans que ja van presentar sol·licitud a la convocatòria del curs passat.

Si esteu interessats a tramitar-lo haureu d’accedir a la pàgina web del consell, www.urgell.cat, on trobareu les bases de la convocatòria i els impresos oficials a https://www.seu-e.cat/web/ccurgell, presencialment podreu entregar la sol·licitud i la documentació al registre de la seu del Consell Comarcal.

El termini per presentar sol·licituds estarà obert fins al 15 de juny de 2022.

DOCUMENTACIÓ:

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres telefònicament al 973 31 06 48 o per correu electrònic al c5004462@xtec.cat