SAFARI (Companyia La Baldufa), al teatre Ateneu.

Aquest dijous, 4 de novembre, els/les alumnes de P5 hem anat a veure una obra de teatre a l’Ateneu. El seu títol: SAFARI, un espectacle adreçat als més petits.

A partir d’uns investigadors que ajuden al lleó a recuperar el seu poder per rugir, l’obra aborda el tema del bullying. Les nenes i els nens poden entendre les seves amenaces a partir del comportament dels animals que apareixen en l’obra: el cocodril i el lleó, i també del de la girafa, el mico i l’elefant. La preocupació dels investigadors, en Pinyot i en Carabassot, és similar a la dels pares, mares i mestres. Els infants també poden ser ferotges i cruels amb els companys. En canvi, tenim el convenciment de que, per mitjà de l’educació i el treball, es poden potenciar actituds i comportaments en positiu que permetin una convivència dolça i tranquil·la.

Tots i totes hem gaudit molt d’aquesta obra tan divertida i que de ben segur en parlarem a la classe. També ens ha agradat poder sortir amb el grup classe i fer una activitat on hi havia alumnes d’altres escoles.

Aquí us deixem un petit recull d’aquesta sortida. CLIQUEU SOBRE LA FOTO