Informacions vàries: fruita a l’escola i Festa Major.

– Fruita a l’escola: avui hem rebut cinc peces de fruita per a cada alumne del Pla de consum de fruita a les escoles. Durant els propers dies repartirem fruita per esmorzar i per berenar: l’objectiu és acabar-la tota entre demà i dimecres perquè no es faci malbé els dies que tenim l’escola tancada.

– Concurs de fotos: aquest any celebrem el 6è concurs de fotografia de la Festa Major per a l’alumnat de l’escola. Podeu enviar les fotografies a aquest mateix correu indicant el curs i el nom de l’alumne.

– Eixideta: el dijous 11 de maig participem a l’Eixideta. Tothom que vulgui portar els gegants de l’escola ho pot fer confirmant l’assistència al correu ampacpjv@gmail.com

Trobada Gegantera: el diumenge 14 de maig, la colla gegantera del Jacint participem a la trobada amb els nostres gegants: El Cintet, la Cinteta, el Mikie i la Minie!

– Escola tancada: dijous dia 11 i divendres dia 12 l’escola romandrà tancada degut a la Festa Major.

Esperem que passeu una bona setmana i gaudiu de la Festa Major en família!