EL PATGE KILIM ENS VISITA A L’ESCOLA

El patge Kilim ens ha visitat a la nostra escola per tal que els nens i nenes li puguin lliurar la carta que hem preparat a l’aula, amb les seves peticions. Tots i totes sabem que un patge és el representant dels Reis Mags, perquè no donen a l’abast i van molt atrafegats aquests dies de tanta feina. Com a tal, ens ha recollit les cartes per fer-les arribar a ses Majestats, li hem recitat el poema de Nadal i ens ha regalat uns caramels ben dolcets i deliciosos. Aquest curs, però, a més a més de demanar joguines, hem reflexionat sobre què podem demanar. Allò més valuós no és res material, sinó que una abraçada de la nostra família, petons, somriures, la salut i tot allò que ens fa sentir veritablement bé, té més a veure amb tots aquells que estimem, i no es pot comprar a cap botiga.

Les mestres de P4 us volem desitjar unes bones festes, salut, amor i molts somriures i abraçades! Ens tornem a retrobar després de vacances!

Cliqueu a la imatge per veure aquests meravellosos moments.