SI TU VOLS… SEGUR QUE POTS!

Aquesta vegada destaquem l’educació física com a component socialitzador en la inclusió de l’alumnat amb discapacitat motriu.

Des de la nostra matèria volem destacar la importància de la pràctica esportiva per la millora de la condició física (resistència, velocitat, força, mobilitat…); millora i manté la coordinació (orientació, equilibri, reacció, percepció…); i ens fa prevenir les malalties per manca de mobilitat i afavoreix la seguretat i la flexibilitat de tots.

Però, la utilització d’estratègies inclusives en EF facilita la participació activa i efectiva de l’alumnat amb discapacitat motriu, i afavoreix l’adquisició d’aprenentatges, la sensació de benestar i de pertinença al grup més que a ningú.

En aquesta societat que va tan de pressa  i que només és valora la imatge, activitats com les que estem realitzant ens poden servir per ajudar a tots els alumnes a cercar valors perduts o oblidats com ara la superació i l’esforç. Pensem que és una activitat de sensibilització i que fomenta l’esperit d’alegria i lluita en les persones discapacitades davant els entrebancs de la seva minusvalia.

Les activitats han estat molt positives per tothom!! Cliqueu la imatge per veure les fotos i els vídeos: