COLÒNIES COMUNITAT MITJANS 2022

La Comunitat dels Mitjans de la nostra escola ha anat de colònies a Les Piles, un poble molt petit de la comarca de la Conca de Barberà. Les nenes i els nens han pogut descobrir l’entorn rural a través de diferents activitats i jocs. L’objectiu principal de les colònies és enfortir el lligam amb el grup classe, fomentar uns bons hàbits de convivència i gaudir d’una experiència enriquidora fora de l’escola, a més de treballar l’entorn natural mitjançant l’observació (Taller dels insectes i de la granja) i també la descoberta del poble de Les Piles i alguns dels seus elements característics (Portes, fonts, cartells, fanals, etc.). També, com a manualitat, van decorar un imant com a record de l’estada a la casa de colònies Món Serè. A la nit, els infants van gaudir d’un joc nocturn a partir d’una història i una estona de discoteca mòbil.

Si cliqueu la següent imatge podreu veure totes les activitats que van fer i com de bé s’ho van passar!