Gràcies per compartir amb nosaltres aquest curs ple d’aprenentatges i vivències. Ara toca descansar, gaudir i carregar energies.
Ens retrobem al setembre amb molta il·lusió!
Bon estiu!

Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress