Hem inaugurat el Lab 2-6 de l’escola!

Aquest dimecres 1 de febrer hem inaugurat el Lab 2-6 de l’escola; un espai d’experimentació i descoberta del món científic.
La ciència és un dels motors de canvi i progrés en les primeres edats.

El LAB 2-6 és un espai d’experimentació i descoberta que fomenta el pensament científic a partir de diverses propostes (magnetisme, trasvassaments, …) adreçat principalment a infants d’entre 2 i 6 anys.

La creació del “LAB 2-6” reforça el projecte de l’escola, que focalitza els aprenentatges a través de l’eix científic, a partir del treball de tallers i ambients científics i els projectes d’indagació

Aquest lab és fruit de mesos de formació i assessoraments de les docents, l’acompanyament part de’n David Vilalta, les mestres de la FUB, en Paco, la Fina de l’ajuntament, les famílies de l’escola i moltes altres persones que han donat un cop de mà en fer que aquest projecte avui sigui una realitat.

L’alumnat de l’escola pot gaudir ja d’aquest espai i ben aviat rebrà visites de l’alumnat de les llars d’infants d’Igualada.

Podeu veure més fotografies en aquest enllaç. https://photos.app.goo.gl/8MPUmxmg8YX6ftzx8

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *