Objectius

Els objectius que, com a cnetre, hem acordat i volem assolir entre el curs 22/23 i el curs 24/25 són:

1. Crear l’estratègia digital de centre per definir una linia de centre en l’àmbit digital.
2. Millorar la competència digital de l’alumnat per a que esdevinguin ciutadans digitalment competents
3. Millorar la competència digital del professorat (formació permanent) per empoderar el professorat digitalment
4. Establir la presència del centre a Internet (portal web del centre, plataforma virtual, xarxes socials…), per tal de definir la identitat digital del centre i la seva difusió. Definir el pla de comunicació de centre
5. Implementar el desplegament de la dotació de robòtica al llarg de l’etapa per tal de millorar el pensament computacional de l’alumnat.
6. Crear un pla d’acollida digital amb la finalitat d’informar dels diversos aspectes de l’EDC de centre. (Pla acollida alumnat, famílies i docents)