Estratègia Digital de Centre (EDC)

En el PEC del centre es detallen les dades de contextualització general del centre. Pel que fa als aspectes sobre tecnologia digital, cal tenir en compte que el centre fa anys que ha fet una clara aposta per la digitalització del centre.

L’alumnat a partir de 3r de primària i les docents disposen d’un usuari de centre (@gabrielcastella.cat) que els permet tenir un correu electrònic, l’emmagatzematge al núvol, accés a Clasrroom, Meet i altres eines de GSuite.

Amb la dotació del Departament enguany començarem a cedir en présctec un ordinador portàtil a cada alumne de 5è i 6è de primària. De la mateixa manera, el centre cedeix un ordinador portàtil (chromebook) a cada mestre que s’incorpora al centre.

El curs 21-22 l’escola va fer una diagnosi per veure en quina situació digital es trobava la comunitat educativa. Per saber-ho es va fer una enquesta a tota la comunitat.
De les dades que n’hem extret s’està elaborant l’Estratègia Digital de Centre.

A més enguany tots els mestres de l’escola estem fent una formació interna (FIC) per desenvolupar i ampliar les capacitats digitals dels docents i del centre, ampliar el ventall d’activitats i recursos digitals que utilitzem dia a dia a les aules.