Diagnosi – DAFO – Enquesta – Selfie – OBJECTIUS EDC

L’estratègia digital de centre tindrà 7 objectius a assolir al llarg del curs 22/23 i 23/24.

Els objectius de l’escola són:

1 Crear l’estratègia digital de centre per definir una linia de centre en l’àmbit digital.
2 Millorar la competència digital de l’alumnat
3 Establir mecanismes de seguiment i avaluació de la Competència digital de l’alumnat.
4 Millorar la competència digital del professorat (formació permanent)
5 Establir la presència del centre a Internet (portal web del centre, plataforma virtual, xarxes socials…), per tal de definir la identitat digital del centre i la seva difusió. Definir el pla de comunicació de centre
6 Implementar el desplegament de la dotació de robòtica al llarg de l’etapa per tal de millorar el pensament computacional de l’alumnat.
7 Crear un protocol d’acollida digital amb la finalitat d’informar dels diversos aspectes de l’EDC de centre. (Protocol acollida alumnat, famílies i docents)

S’han escollit a partir de l’anàlisi de les enquestes i eina Selfie i Selfie for teachers realitzada el mes de maig de 2022 i octubre 2023.