FESTA DEL FERRÀ

Dissabte 18 de maig de 10 a 14h , al pati de l’escola vam realitzar la nostra festa.
Ens vam fer fotografies amb estil al nostre photocall, vam envernissar la caseta de l’hort, els alumnes van gaudir jugant amb els inflables i tennis taula.
Maquillatge de cara, henna, xapes, ioga… un munt de tallers i activitats.
Exhibició de ball de Move on Dansa i El Taller, l’entitat de les Majorets d’Olesa també ens va oferir una exhibició.
El temps ens va acompanyar i vam poder gaudir d’un molt bon dia i d’una molt bona festa d’escola.
Volem agrair la gran assistència que vam tenir i sobretot la col·laboració del professorat i de les famílies, sense la qual hauria estat impossible fer la festa.
Moltes gràcies i fins la propera