PLANIFICACIÓ i ORGANITZACIÓ DEL SERVEI D’ACOLLIDA
TELÈFON DE CONTACTE
- El telèfon de contacte del servei d’acollida és el 611803342.
MONITORES
- Esther Adolfo López
- Sílvia Artero Flores
HORARI
- Matí: de 07.45h a 09.00h.
- Tarda: de 16.30h a 17.30h.
ESPAI
- Menjador escolar.
- Lavabos del porxo, accedint-hi des de la porta interior.
PREUS MENSUALS
- 5% de descompte per a les famílies nombroses i monoparentals.
- Meitat de preu de la quota inicial pel 3r germà.
Tarifes matí
- de 7.45h a 9.00h 43€ 40€ germà
- de 8.00h a 9.00h 37€ 34€ germà
- de 8.30h a 9.00h 28€ 25€ germà
Tarifes tarda
- de 16.30h a 17.00h 28€ 25€ germà
- de 16.30h a 17.30h 37€ 34€ germà
PREUS ESPORÀDICS
Tarifes matí
- de 7.45h a 9.00h 5,0€
- de 8.00h a 9.00h 4,5€
- de 8.30h a 9.00h 4,0€
Tarifes tarda
- de 16.30h a 17.00h 4,0€
- de 16.30h a 17.30h 4,5€
FORMA DE PAGAMENT
- Les quotes fixes es passaran a principis de cada mes.
- Per a donar de baixa el servei cal avisar abans de començar el mes que es vol fer efectiva la baixa.
- En cas que hi hagi un rebut retornat, la família haurà de pagar la despesa bancària que es generi.
- En cas que hi hagi un rebut retornat, la família tindrà un mes per a pagar el rebut o bé en efectiu o per transferència.
DADES DE CONTACTE
- El número de telèfon de contacte del servei d’acollida és 611803342 i es pot contactar via trucada o whatsapp.
- L’horari de contacte de les famílies amb el servei d’acollida serà durant l’horari de funcionament del servei i es podran enviar whatsapps o fer trucades. Es respondran els missatges durant el servei.
- Per consultes d’horaris o de funcionament del servei es poden adreçar a les monitores.
- El mètode de contacte de les famílies amb l’empresa serà per correu electrònic si és una consulta de quotes, gestió del servei, situacions extraordinàries, incidències… (info@associacio-multiesports-dima.es).
- El canal de comunicació amb l’empresa també pot ser per telèfon 629926092 (amb el Dioni).
ALTRES INFORMACIONS
- Aquest document servirà com a informació per enviar-lo cada inici de a totes les famílies de l’escola traient les dades personals i també es trobarà publicat al web de l’escola.
- En cas d’alumnes esporàdics o en casos d’emergència familiar la família ha de comunicar-ho per dues vies:
- informar el tutor o tutora corresponent per tokapp o trucar l’administrativa del centre.
- trucar o enviar un missatge al telèfon de contacte del servei d’acollida.
- Per la tranquil·litat de les famílies, en el cas que no puguin recollir els seus fills i filles a l’acabar la jornada escolar per la tarda, disposaran del servei d’acollida tal i com indica la normativa d’organització i funcionament del centre. Aquestes famílies hauran de pagar el servei d’acollida corresponent.
NORMES DE FUNCIONAMENT
- Cal ser soci de l’AFA per a poder fer ús del servei.
- Pel matí la porta exterior número 2 es deixa oberta a les 7.45h per a facilitar l’accés de les famílies.
- Per la tarda s’ha de trucar a l’intèrfon per a recollir els i les alumnes, ja que la porta exterior està tancada.
- Pel matí els i les alumnes entren acompanyats fins a la porta del menjador.
- Els i les acompanyants no poden entrar al menjador (els i les alumnes s’acomiaden o es recullen a la porta).
- Els i les alumnes han d’estar sempre sota la vigilància d’una monitora, ja que sovint la porta exterior està oberta.
- Si els i les alumnes d’infantil han d’anar al lavabo sempre ho han de fer acompanyats i acompanyades. Els i les alumnes de primària hi poden anar sols.
- Els i les alumnes poden fer deures si els poden fer de manera autònoma (el servei d’acollida no és un reforç escolar).
- Els i les alumnes poden esmorzar i berenar.
- Els i les alumnes poden portar joguines aptes per a jugar al menjador (jocs de taula, petites joguines…), mòbils, altres objectes… de casa. Pel que fa al mòbil no poden fer-ne ús durant el servei i han de seguir les normes establertes per l’escola.
- L’empresa no es responsabilitza de la pèrdua, trencament, avaria… dels objectes que portin els i les alumnes.
- En cas d’una incidència greu (malaltia, accident…) es contactarà amb la família per telèfon. Si no s’hi pot contactar caldrà avisar la direcció, la qual farà més intents de contactar amb altres familiars o persones autoritzades per la família i posteriorment (si s’escau) s’avisarà una ambulància.
- Es demana puntualitat a l’hora de recollir els fills i filles.
- Supòsits segons els que es podrà rescindir l’ús del servei d’acollida a una família:
- incompliment de les normes del servei.
- impagament dels rebuts.
- tracte incorrecte cap al personal del servei.
- quan el total d’hores d’estada al centre d’un alumne superi les 10 hores.