Edició de vídeo

Els objectius de l’edició de vídeo són:

• Conèixer els codis i les estructures narratives del llenguatge audiovisual.
  • Aprendre a desenvolupar projectes audiovisuals: plantejaments, guió, enregistraments, edició, publicació.
  • Utilitzar programes i aplicacions de creació de dibuix i d’edició d’imatge fixa, so i imatge en moviment.
  • Conèixer diferents programes i aplicacions que els permetin crear i editar dibuixos, fotografies, arxius de so i vídeos de forma integrada en la realització de tasques escolars.

Són pròpies d’aquesta competència les accions

• Afegir text a fotografies, variar-ne la mida o el pes, afegir pistes a un arxiu de so o bé tallar una part d’un vídeo;
  • Reconèixer els tipus de format que es creen amb aquests arxius: JPG, GIF, SWF, MP3.
  • Utilitzar la càmera de fotografiar per realitzar un àlbum multimèdia que es penjarà al web del centre.
  • Crear un curtmetratge. Amb la utilització d’una càmera de vídeo i a partir d’un guió creat prèviament, els alumnes enregistren, editen i emmagatzemen la seva producció.
  • Enregistrar i editar les festes escolars.