PREINSCRIPCIÓ 2024-25

Fases de la preinscripci​ó​​
Presentació i/o modificació de sol·licituds Del 6 al 20 de març
Presentació de documentació Fins al 22 de març
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional. 17 d’abril
Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional Del 17 al 22 d’abril
Publicació de la llista amb la puntuació, resoltes les reclamacions 25 d’abril
Sorteig 30 d’abril
Publicació de la llista ordenada 2 de maig
Ampliació de peticions –per a alumnes NEE B que necessiten assignació d’ofici i no s’han assignat per petició original- (famílies) 14 i 15 de maig
Ampliació de peticions –per a alumnes ordinaris que necessiten assignació d’ofici i no s’han assignat per petició original- (famílies) Del 29 al 31 de maig
Publicació de l’oferta final 7 de juny
Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera 10 de juny
​Matricula​ ​Del 18 al 26 de juny
​Reunió de i3 i matrícula al centre 18 de juny a les 11.00h
2024 2025 PLACES PER NIVELL Places ocupades per alumnes Vacants ordinàries Vacants NEE-A Vacants NEE-B TOTAL VACANTS
i3 38 0 30 2 6 38
i4 38 39 0 0 0 -1
i5 40 39 1 0 0 1
1r 50 43 6 1 0 7
2n 50 50 0 0 0 0
3r 50 48 2 0 0 2
4t 50 52 0 0 0 -2

BAREM

1. Aplicació dels criteris prioritaris

Els criteris de prioritaris són els següents:

1. Si el fill o filla que opta a la plaça té germans o germanes que ja estan estudiant al centre sol·licitat, s’obtenen 50 punts.

Aquest és el criteri que suma més puntuació. Si l’infant està en situació d’acolliment familiar i els fills o les filles de la família acollidora estan escolaritzats en el centre, també obté aquesta puntuació.

1. Proximitat geogràfica del domicili habitual o del lloc de treball del pare o la mare a l’escola.
    Cada centre té una zona educativa per poder establir el criteri de proximitat, i això permet sumar puntuacions diferents segons les circumstàncies:

• Quan el domicili habitual de la família es troba dins la zona educativa del centre escolar que es demana en primer lloc, se sumen 30 punts.
    • Quan la ubicació del lloc de feina del pare, la mare, el tutor o la tutora està dins la zona educativa del centre triat en primer lloc, se sumen 20 punts.
  2. Renda anual de la unitat familiar. Quan un membre de la unitat familiar rep l’ajut de la renda garantida de ciutadania se sumen 15 punts.
2. Aplicació dels criteris complementaris

Els criteri complementaris serveixen per desempatar i són:

1. Si algun membre de la família té una discapacitat. Quan el mateix infant, el pare o la mare, o bé algun germà o germana té una discapacitat igual o superior al 33 %, se sumen 15 punts

2. Família nombrosa. Quan l’infant forma part d’una família nombrosa, se sumen 10 punts.

3. Família monoparental. Quan l’infant forma part d’una família monoparental, se sumen 10 punts.

4. Ser bessó o trigemin. Quan l’alumne o alumna hagi nascut en un part múltiple, se sumen 10 punts.

5. Quan l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment familiar, se sumen 10 punts.

6. Quan el pare, la mare o el tutor o tutora legal treballen al centre en el moment en què es presenta la sol·licitud de preinscripció, se sumen 10 punts.

7. Si s’acredita la condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme se sumen 10 punts.

Recorda que la documentació acreditativa tant dels criteris prioritaris com dels complementaris s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de preinscripció dins el període establert.

3. Assignació de plaça

Un cop determinada la pertinència o no d’atorgar les puntuacions segons els criteris prioritaris, es fa la suma de la puntuació obtinguda. Per a cada centre educatiu s’ordenen totes les sol·licituds rebudes segons les seves puntuacions, i les que han obtingut una puntuació més alta són les que obtindran una plaça.

En cas d’empat en la puntuació dels criteris prioritaris de diferents sol·licituds, si no hi ha prou places al centre per a totes, s’apliquen els criteris complementaris de manera que, els que hagin obtingut una puntuació més alta, seran els que ocuparan les places en primer lloc.

Ah! Recorda que tots els nens i nenes tenen una plaça garantida en un centre escolar. Si després d’aplicar tots els criteris de priorització no s’obté plaça en cap dels centres que s’han fet constar a la sol·licitud, se n’assigna una d’ofici.

Us podeu descarregar informacions d’interès al següent enllaç: Informacions d’interès