BEQUES DE MENJADOR ESCOLAR PEL CURS 2024-2025

TERMINI:

Es podran presentar les sol·licituds des del 15 al 29 de maig de 2024.

SOL·LICITUD:

S’ha de presentar la sol·licitud telemàtica a la pàgina web del Consell Comarcal del Baix Llobregat: https://www.elbaixllobregat.cat/ajuts-menjador

Es podran renovar les sol·licituds del curs passat.

DOCUMENTACIÓ:

Pel que fa a la documentació que s’ha d’adjuntar a la sol·licitud (DNI, NIE, conveni de separació, volant  de convivència col·lectiu…) no caldrà tornar-la a presentar si es va presentar correctament en la convocatòria anterior i no ha variat.

En la resta de casos serà necessari adjuntar la documentació al tràmit de sol·licitud (amb una foto o un escaneig).

Documentació obligatòria
  • Volant de convivència col·lectiu actual.
  • Relació dels membres de la unitat familiar que conviuen en el mateix domicili.
  • NIF/NIE dels membres de la unitat familiar, o en el seu defecte passaport. En el cas dels menors de 14 anys que no disposin, certificat de naixement o llibre de família.
  • En la sol·licitud s’haurà d’informar de l’IDALU (codi identificador únic que s’assigna a cada alumne, dins el registre d’alumnes RALC creat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya a tots els/les alumnes matriculats en centres educatius públics i privats d’ensenyament reglats i no universitaris de Catalunya).
 Documentació complementària
  • En cas d’infants en acolliment, s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA).
  • En cas de separació, adjuntar el conveni regulador i/o sentència de divorci o l’acta final de mediació del Departament de Justícia, o autorització notarial de sortida del país i si s’escau conveni regulador (adjuntant en idioma original i la traducció jurada al català o castellà).
  • En cas de viduïtat d’un progenitor/a, adjuntar el certificat de defunció.
  • En cas de privació de llibertat d’un progenitor, adjuntar el certificat del centre penitenciari.
  • Document acreditatiu de prestacions econòmiques d’urgència social atorgades per les administracions públiques: urgències bàsiques, allotjament, alimentació i vestit.
  • En cas d’haver obtingut una subvenció en concepte de lloguer d’habitatge, adjuntar el certificat de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya de l’any 2023.

Recordeu que quan us demanen el curs “NO ÉS EL CURS QUE ESTAN FENT ARA!”, és el curs que els vostres fills o filles faran el curs vinent.