Fi de curs Educació Infantil

Estimades i estimats,
Posem fi a aquest curs tan diferent que hem tingut, ens hauria agradat acabar-lo amb molts petons i abraçades i anant a veure com cada any als alumnes de P5 fent el seu ball per acomiadar l’etapa d’Educació Infantil.

El COVID19 ens ha fet canviar molts plans i ens hem tingut que reinventar i adaptar dia a dia, però l’equip de mestres no hem volgut perdre l’oportunitat d’acomiadar-nos de totes i tots vosaltres, encara que sigui de manera virtual, aquí us deixem un vídeo que hem fet amb tot el nostre carinyo, esperem que el gaudiu i que us encomanem la il·lusió i les ganes de tornar-vos a veure al setembre.

Gràcies famílies!

1. Neus Cruz Guinea

Moltes gràcies a totes i cada una de vosaltres per la feina que feu, llàstima del confinament que ens ha dut a canviar i modificar aquest últim trimestre, i no haver pogut cel·lebrar aquest últim dia d’escola com ens hagués agradat fer, ha estat un plaer conèixe-us, i us trobarem a faltar moltíssim.

Ara toca descansar i recuperar totes les forces per al curs vinent. Que passeu un bon estiu. Ens veiem al setembre

Moltes gràcies per tot

Familia Sanmartí Cruz