VISITA DE LA LLAR RODA RODA AL FERRÀ

Benvolgudes famílies

Els infants de P2 de la llar d’infants RODA RODA han visitat el nostre centre. Han compartit experiències i vivències molt gratificants amb els alumnes d’Educació Infantil de la nostra escola. Tots junts han passat pels diferents ambients: sensorial, teatre, matemàtiques i construccions, joc simbòlic,… Els hem ensenyat les nostres aules, on han estat experimentant, manipulant, jugant i divertint-se amb tot el material.

Per acabar, hem estat tots junts jugant al pati on hem gaudit en molt bona companyia.

Gràcies companys del RODA RODA!!!

Les papallones, els camions, les formigues, les sirenes, les granotes i els dinosaures i totes les mestres ens ho hem passat pipa!!!

Esperem retrobar-nos aviat.