PASSAR LLISTA PER TOKAPP

• A partir d’ara les absències i retards es comunicaran via Tokapp
  • ja no es farà aquest tràmit per telèfon des de secretaria
  • ja no es farà aquest tràmit per l’agenda o la llibreta viatgera
    • Les famílies comunicareu amb antelació als tutors i tutores (sempre que pugueu) les absències i retards, a través dels comunicats del tokapp.
    • Els tutors passaran llista i us avisaran per Tokapp a les famílies que NO hagueu informat prèviament de l’absència o retard. Si ja heu informat no us arribarà res.
    • Les famílies avisades haureu d’enviar un missatge al tutor o tutora justificant l’absència no avisada.
    • Si a les 15.00h el tutor o tutora no ha rebut cap missatge vostre perquè estàveu treballant, no teníeu bateria, us havíeu deixat el mòbil a casa…, el tutor us enviarà un recordatori i es donarà per tancada l’absència.

ÉS IMPORTANT QUE TANT L’ESCOLA COM LA FAMÍLIA ESTIGUEM INFORMATS D’ON ESTAN ELS ALUMNES EN TOT MOMENT. D’aquesta manera es poden detectar i prevenir situacions de risc: alumnes abandonats a un autocar, alumnes que han sortit de casa però no han entrat a l’escola…