LEGILAND. Programa Tots llegim

Els alumnes de Cicle Superior participem al Projecte LEGILAND.

Aquest projecte promou l’animació imotivació de la lectura mitjançant una plataforma on es fa un registre dels llibres llegits i la comprensió dels mateixos. Consta de molts llibres i articles que es poden llegir online o en format paper. A mida que llegeixes més llibres, pots anar modificant elteu avatar i dotant-lo d’eines, vestuari i premis.

El programa Tots Llegim dona a conèixer algunes de les lectures que estan fent les noies de Cicle Superior així com proposa recomanacions de llibres interessants de diferents temàtiques.

Aquesta setmana, tres alumnes de Cicle Superior han participat en el programa presentant El Petit Príncep.