Aprenentatge divertit: anglès amb motivació i joc a primària

A les classes d’anglès de 1r i 2n cicle de primària, la metodologia es centra en proporcionar una experiència d’aprenentatge enriquidora, motivadora i pràctica.  El procés d’aprenentatge es transforma en una immersió estimulant, que permet als alumnes desenvolupar habilitats lingüístiques de manera natural i engrescadora.

La motivació és la pedra angular d’aquesta metodologia. Mitjançant jocs educatius, cançons animades amb moviments físics i activitats lúdiques s’ajuda a l’aprenentatge perquè es capta l’atenció de l’alumnat.  L’aprenentatge de l’anglès es converteix en una aventura emocionant, estimula la curiositat i promou la participació activa.  Les lliçons s’adapten als interessos dels alumnes, connectant-se amb el propi món i fomentant un aprenentatge significatiu.

La pràctica de la teoria és clau en aquest enfocament. Les activitats pràctiques, amb converses en parella, petites representacions teatrals i jocs de rol, proporcionen oportunitats per aplicar els conceptes de manera pràctica. Això no només consolida les habilitats adquirides, sinó que també fomenta la confiança i l’ús actiu de la llengua anglesa.  També tenim cada setmana tallers de dibuix en anglès com la coneixença de la cultura anglesa mitjançant les celebracions al llarg del curs.

L’ús de recursos multimèdia, la manipulació de materials com pissarretes fetes per la docent i la integració de la tecnologia ajuda en el procés. Les aules es converteixen en entorns estimulants on els nens poden explorar i experimentar amb la llengua anglesa de manera interactiva.

En resum, les classes d’anglès per als infants de primer, segon i tercer de primària adopten una metodologia centrada en la motivació, pràctica i ús de diverses estratègies.