“Mur de les raons musicals”

Música per a què?

Aquesta dinàmica participativa creada al segon trimestre ens convida a reflexionar sobre la funció que la música realitza a les nostres vides, tant dins com fora de l’escola.

Vivim a un món on tot va molt ràpid, amb molts estímuls constants, i de vegades es necessita fer una pausa per fixar-nos en els petits detalls.

La música, sigui de manera voluntària o no, ens acompanya a la nostra vida i pot realitzar diverses funcions. Per a alguns pot ser una via de sortida als seus problemes, per a altres un complement per als moments en els que està feliç…

Els nens i nenes de primària ens expliquen les seves “raons musicals” en forma de mural per tal de posar en valor la música a les nostres vides, i com no, a l’escola.